🐳の翻訳

備忘録、音楽の記録をこっそりあげる

HONNE Warm on a Cold Night 歌詞 和訳

 HONNE Warm on a Cold Night

アルバムWarm On A Cold Nightより

 

 

 

Okay it's 3:17 AM
午前3:17になります
You're tuned in with your main man Tommy Inglethorpe
あなたのTommy Inglethropeとともにお届けします
This next song's gonna keep you warm on a cold cold night
次の曲は、寒い寒い夜にあなたを暖めてくれる曲です
So if you don't got a lover just close your eyes
恋人がいないそこのあなた、目を閉じて
And listen to Honne
Honneの歌をお聞きください


Like a rabbit in headlights
ヘッドライト前のうさぎのように
They’re stunned by all your charm
みんな君の魅力にハマってる
And I feel so damn lucky
僕はマジでラッキーだ
To have you on my arm
君を僕の手で抱きしめられるなんて

And I can’t help but wonder
ほんとに不思議だ
How we ended up alright
僕らが出会い、結ばれた経緯、
And I love you like no other
そして誰よりも君を愛していることを
'Cause this has never felt so right
ちゃんと実感できたことなんてないから

Yeah you can keep me warm on a cold night
君は冷たい夜でも僕を暖めてくれる
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも
Yeah you can keep me warm on a cold night
君は冷たい夜でも僕を暖めてくれる
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも

I want to treat you something special
君を特別な存在にしたい
Give you what you deserve
君が受け取るべきもの全てをあげる
I want to take you to paradise In a 1950’s Merc
50年代のMercに乗って
君を楽園につれて行きたい

And I can’t help but wonder
ほんとに不思議だ
How we ended up alright
僕らが出会い、結ばれた経緯、
And I love you like no other
そして誰よりも君を愛していることを
'Cause this has never felt so right
ちゃんと実感できたことなんてないから

Yeah you can keep me warm on a cold night
君は冷たい夜でも僕を暖めてくれる
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも
Yeah you can keep me warm on a cold night
君は冷たい夜でも僕を暖めてくれる
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも

Girl you can keep me warm
ねぇ、僕を暖めてよ
You can keep me real warm
君は僕を心から暖めてくれるんだ
There’s just one thing
だだ1つだけあるとするなら
Girl you could have anyone
君は誰とでもいれるのに
So why you choosing me and not leaving me on my own
どうして僕を選んで離さないの
Girl you could be with anyone
君は誰とでも一緒にいられる
So thanks for making me your number one
だからこそ
僕が君の一番であることに感謝してるんだ

Yeah you can keep me warm on a cold night
君は冷たい夜でも僕を暖めてくれる
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも
Yeah you can keep me warm on a cold night
君は冷たい夜でも僕を暖めてくれる
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも

Oh Yeah you can keep me warm on a cold night
あぁ君は、冷たい夜でも僕を暖めてくれるんだ
Warm on a cold cold night
どんなに冷たい夜でも

 

 

 

見てくださってありがとうございます。